Nasz Insight Developer w Marketer+

Kto i po co powinien organizować strategię opartą na kuponach promocyjnych? Jak zorganizować taką promocję, by odnieść sukces - umocnić wizerunek marki wśród dotychczasowych klientów i podbić serca nowych? O tym wszystkim pisze Magdalena Jagielska, nasz Insight Developer, w najnowszym, wrześniowym numerze magazynu Marketer+. 

Zdecydowanie polecamy lekturę artykułu wszystkim tym, którzy chcą dowiedzieć się m.in. jak promować marki własne sieci handlowych i towary, za którymi nie stoją wielkie brandy i kampanie ATL-owe, a także: czy kontrast starej i nowej ceny i słowo "promocja" wystarczą, by zbudować skuteczną strategię cenową.

 

 

projektowanie opakowań, projektowanie produktów, strategia biznesu, identyfikacja wizualna, www design, brand design, industrial design, wzornictwo przemysłowe, projekt opakowania, design opakowania, projekty opakowań,wzornictwo przemysłowe

Data wydarzenia: 19-04-2021
WRÓĆ DO WPISÓW